När du beställer i vår webbutik får du en orderbekräftelse skickad till inkorgen. Vi börjar att samla in och packa produkterna inom 24 timmar.
Om ordern innehåller produkter med längre leveranstid, inväntar vi först dessa produkter till vårt lager. Den fördröjda leveranstiden står på alla produktsidor. Du får även ett estimerat leveransdatum i din orderbekräftelse.
När ordern skickas iväg får du en spårningskod via email så att du kan spåra ditt paket. Du får ett SMS eller brev när ordern har anlänt till ditt lokala postkontor. Kom ihåg att ta med ID-kort och spårningskod när du ska hämta ditt paket på posten. Ordern skickas tillbaka om den inte hämtas inom 14 dagar.
Horze hanterar returer online i Sverige.
För att skicka ett paket i retur till oss, loggar du in på ditt konto och startar en online retur-process. Följ dessa instruktioner::
Horze betalar returavgiften!
Vid returer tar hela behandlingsprocessen ca 3-4 veckor. Kontakta vår kundservice om du har några frågor angående din retur.
Vi rekommenderar bruk av spårningskod av returpaketet för bättre uppföljning av försvunna paket. För att vi ska ge pengarna tillbaka för försvunna paket, kräver vi en spårningskod.
Fick du inte svar på dina frågor?
Vänligen kontakta vår kundservice här, så svarar vi gärna på dina frågor!